مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 07:302023-01-05سياسي

جان فدا| الهی: مردم داری شهید سلیمانی الگوی هنرمندان متعهد است


سعید الهی عضو شورای سیایت گذاری جایزه پژوهش سال سینما هم زمان با آغاز جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی گفت: سیره سردار شهید سلیمانی به ویژه وجهه مردم داری ایشان الگوی هنرمندان انقلابی و متعهد ایران زمین است.

- سعید الهی در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، با اشاره به نقش مؤثر اندیشه ها و رفتار دینی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ترویج مؤلفه های گفتمان انقلاب اسلامی ازجمله مردم خواهی و مردم داری اظهار داشت: ازجمله آفت های آسیب زننده در عرصه فرهنگ و هنر استبداد پنهان و نگاه تفرعنی و از بالا به پایین قشری از جامعه هنری به آحاد مردم جامعه است.

وی افزود: متأسفانه این نگاه دیکتاتورمآبانه و خودخواهانه که ناشی از افکار شبه روشنفکری و نظام و مکاتب غیردینی و توحیدی ست سال هاست که باعث جدایی اقشار وسیعی از مردم از فعالیت های هنری شده که در این مسیر حضور الگوهایی مانند سردار سلیمانی می تواند به بازنگری این نگاه انحرافی کمک شایانی کند.

الهی به جشنواره تئاتر سردار آسمانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همه میدانیم که حوزه فعالیت سردار هیچ گاه تئاتر نبوده اما طراحی و برنامه ریزی این گونه رویدادها بنام ایشان و امثالهم بستری برای تقویت مباحث نظری، فلسفی و اخلاقی در حوزه های مختلف ازجمله هنر نمایش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| الهی: مردم داری شهید سلیمانی الگوی هنرمندان متعهد است

جان فدا| الهی: مردم داری شهید سلیمانی الگوی هنرمندان متعهد است